Kvíz ? - RFID čip - čtení čísla

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Březen 4 07:35:33 CET 2014

Jak jste dopadl? Podle mě těch 64 bitů nemohou být surová data z čipu,
protože obsahuje dvě sekvence jedniček >= 9. Systém parit je takový, že
to nemůže nastat, pro 1111 je parita 0 (Ale dodnes si nemamatuju, zda je
to parita sudá či lichá. Neříkejte mi to, zapomenu to, znám se  :-)

Podle mě přemýšlel správným směrem Wek, když přemýšlel o jiném kódování
než manchester.
Pokud vám na tom záleží, zkuste nějaký emulátor a nastavovat postupně
jednotlivé bity, co to udělá v tom 64 bitovém čísle.
V každém případě dejte vědět, jak jste dopadl, asi nejen mě to zajímá.
L.