ethernet a ruseni tv

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 3 22:42:25 CET 2014

V analogove TV?  Slovo dropout mam spojene s analogem...
Rusi spis nejaky napajec od switche a siri se to po ethernetu. Me takhle
rusilo wifitko ( UBNT BULLET M5 ) na strese a zdroj ( impulzni ) doma.
Vyresily to cvakaci ferity u bulletu i zdroje. V nozi staci provlect
nejakym vetsim toroidem vic zavitu....