ARM Cortex-M3 a promenna long long

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pondělí Březen 3 08:36:43 CET 2014

Diky, tahle rada zafungovala. Zrejme jsou tu lepe pripravene knihovny a
ani narust dat nebo kodu pri pouziti long long neni nijak velky.

Jen me trochu znervoznuje zpusob oznacovani chyb a warningu ("sipka" na
3. radku):
main.c:772:1: error: invalid initializer
  static unsigned long long _CYC[2] = 0;
  ^

Neda se to nejak vypnout? (stejne to ukazuje uplne mimo) Hledal jsem,
ale najit se mi nepodarilo nic...

Dik,
Hynek