Re: [OT] Dopravní náklady při proclení zásilky.

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Březen 3 07:07:52 CET 2014

No pokud jsem to spravne pochopil, tak se puvodni tazatel pozastavoval nad
zpusobem urceni postovneho, ne nad DPH jako takovym. Stejne tak netvrdim,
ze na takovy postup nemeli narok, ale rozhodne si to dotycny (ktery to
zpracovaval) hodne zjednodusil (mne bezne chodily zadosti o dolozeni ceny
napr. pomoci PayPal) - ke skode zakaznika a bez prospechu posty.
Marek