[OT] Dopravní náklady při proclení zásilky.

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 3 00:08:52 CET 2014

No pokud ctu spravne tak jste nedal poste 499Kc, ale statu 320 a poste
180Kc?

Nebo se pletu? Co se tyka jinych prepravcu...myslite, ze Vam nebudou
uctovat to DPH pro stat? Kdyztak dejte vedet...urcite bych mel zajem.

RV