OT Tmel na opravu bakelitu ?

jurp jurp na volny.cz
Neděle Březen 2 10:02:43 CET 2014

Plastelina to sice neni, ale na bakelit mam vyzkouseny fixotropni tmel
MC 155/W500
http://web.elchemco.cz/MC155-W500.php

Akorat se musi nanaset po vrstvach, nebo misto prelepit celofanem a pak
ho tam v podstate odlit.
Pro mne ma 3 vyhody:
1) je cerny, takze vcelku na cernem bakelitu splyva
2) na bakelitu drzi festovne, kdyz uz to znovu ruplo, pak to bylo vedle
3) mam ho v regalu

JURP