Bosch PHG 630 DCE

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Sobota Březen 1 21:05:40 CET 2014

Ahoj Sašo,
já používám Steinel HL Stick ke vší spokojenosti
http://www.nako.cz/3893-steinel-hl-stick-kompaktni-horkovzdusna-pistole-004019.html
dobře se drží, má přisvětlení, nástavce, a když ji položím na stůl tak neklouže a 5 let záruka.
Ekvivalent k tomu co máš s nastavením teploty po 10 st. Steinel HL 2010E
Teď jsem ji zrovna viděl na Aukru za 1590 Kč.
Hezký den všem,
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 01, 2014 12:18 PM
Subject: Re: Bosch PHG 630 DCE

Hezké odpoledne přeji,

tak pistole včera dorazila a nechápu, jak jsem bez ní mohla do
včerejška žít :-)

Sice mne pár věci přinejmenším překvapilo, například to, že nejmenší
průtok vzduchu má jen trvale nastavenou teplotu. Ale i tak je to super
mašinka a odvedla včera pěkný kus práce. Sundavání součástek z desek je
opravdu radost, žádné páčení, ničení a podobně.

Regulace bude asi také fungovat dost přesně, protože jsem si při práci
říkala, proč mi najednou tak bliká lampička :-)

Saša Svobodová