Re: [OT] Dopravní náklady při proclení zásilky.

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Březen 1 15:46:13 CET 2014

Jo jo, taky jsem kdysi když byl větší limit, měl objednané 2 osciloskopy,
bratru něco kolem 14tisíc posláno, přes DHL, počítáno s proclením,

a to se nějak nekonalo, a zasilku jsem dostal v pohodě, takže osciloskopy

byly za naprosto super cenu, i s DPH a proclením by to byla bomba,

takhle to byla super bomba :-D...

Takže očividně to je fakt o tom jak se kdo kde vyspí, případně jaký se

stane omyl.

Zdeněk Aster