[OT] Dopravní náklady při proclení zásilky.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Sobota Březen 1 10:30:10 CET 2014

Ok, co kdyby se celní deklarant za 180 Kč poplatku snažil zeptat mě?
Jaký ceník České pošty používají? Jak tu částku podle něj určí?
Bylo mi to zasláno obyčejným balíkem, mělo to něco přes půl kila:
http://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/zahranici/standardni-balik-do-zahranici#cenik
Ani ty ceny české pošty nejsou tak veliké.

Martin Hanek