Ztrácení e-mailů na google

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 30 20:35:07 CEST 2014

Zdravím,
  už se mi stal v poslední době asi třetí případ, který si nedovedu vysvětlit.
Jde o to, že v nejlepším vědomí a svědomí někomu pošlu e-mail na gmail.com, a
on mu nedorazí.
  Nejlepší na tom je, že jelikož používám dospělý OS, mám jasný přehled o tom,
s kým a o čem můj MTA hovořil, takže vím naprosto neoddiskutovatelně, že ten
mail ode mne doručovací systém googlu převzal. Např. tuto neděli to vypadalo
takto:
Jun 30 11:55:27 tangens sendmail[26982]: s5U9tPh0026973: to=<somebody na gmail.com>, ctladdr=<patrol na tangens.sinus.cz> (2000/100), delay=00:00:02, xdelay=00:00:01, mailer=esmtp, pri=133470, relay=gmail-smtp-in.l.google.com. [74.125.136.26], dsn=2.0.0, stat=Sent (OK 1404122127 hd10si9407105wib.101 - gsmtp)
  Když jsem dnes tomu člověkovi volal, proč mi neodpověděl, nastalo velké
divení, že neměl na co odpovídat. Být to poprvé, nastane divení i u mne, ale
v nedávné minulosti se mi to stalo s jedním členem zde z konference taktéž a
v mezidobí s ještě jedním jiným člověkem.
  Ano, doména sinus.cz nemá slávu jako hotmail.com nebo yahoo.com, ale proč by
se z ní neměly ty maily doručovat ? Rozhodně nešlo o spamy, žádná klíčová
slova, která by mohla k tomu vést, tam nebyla. Přesto všichni zúčastnění
tvrdí, že prohlédli i spambox a ani tam ten mail nenašli.
  Netušíte, v čem by mohl být problém ? Nerad bych, aby to bylo jako v tom
vtipu o české poště... Neznáte ? Je dobrý, ale možná vám nedojde :-) :-).

Zdraví Pavel