pro zajimavost - konstrukce pro amaro

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červen 30 20:24:09 CEST 2014

Dňa 30. júna 2014 19:58, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):

> Ja som predsa napisal presne opak - ze na tento ucel nevidim dovod pouzit
> VF zosilnovac tam, kde ocividne funguje primitivny demodulator plus NF
> zosilnovac; a poprosil som o vysvetlenie.

Reagoval som na skupinku tvojich predrecnikov, do ktorej si zapadol aj ty.

No a pokial budes chciet poznat odpoved na Tvoju otazku, chod na skolenie
na FEI-ku. V davnych dobach robili take seminare, kde to vsetko ukazovali.
Ako je to dnes, to uz neviem, ako som napisal davnejsie, moje vzdelanie v
blizkej dobe expiruje a co robia moji suputnici na FEI, to zial netuzim
vediet. Myslim si, ze to co som mal v zivote v tejto oblasti urobit, som
urobil a viac sa tym uz nezaoberam... Zivot ide proste dalej aj bez mojej
angazovanosti sa v tejto oblasti. Stejne som bol vzdy vsade len trpenym
clovekom, alebo lepsie, nechcenym dietatom, s ktorym nikto nikdy seriozne
neratal.

A.