pro zajimavost - konstrukce pro amaro

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červen 30 19:12:07 CEST 2014

Ahoj,

Dňa 30. júna 2014 14:49, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):

> Ale no. Toto nie je predsa otazka zivota a smrti, nie je to ziadna veda. Ba
> dokonca ani nie tak celkom technika, bo nejde o merak, ale o konstrukciu
> urcenu pre pobavenie ci poucenie.

Pozri, odpovedal som ti s velkou davkou humoru, a ty z toho urobis hned
otazku zivota a smrti.

Kebyze ide o merak, tak najprv skumame tie anteny, ich charakteristiky v
> priestore a frekvencii, potom skumame sposob ich pripojenia a vstupne
> obvody, potom predzosilnovac, potom detektor, nakoniec vystup, a potom sa
> este dotkneme problematiky moznych zdrojov signalu a sposobov ich urcenia
> a lokalizacie.

Pri tejto Tvojej poznamke ma napadlo hned niekolko dalsich otazok. Prva sa
tyka Vasho poctu... Isty indiansky kmen pocital tak zaujimavo, ze jeden,
dva a vela. To ste vzdy pri vsetkom dvaja a riesi Vas to vela? Ano uz ste
ma naucili, ze ste vzdy dvaja a je Vas vela... :) Druha sa tyka toho co
robite. To vsetci robite len reverse inziniering?! No a nakoniec posledna,
co urobite s clovekom, ktory vsetko robi inac ako Vy a navyse je to osamely
jazdec, ci skor vlk samotar? No nic, uz sa viac pytat nebudem...

> Ale tuto to je inak, vsetko to je len tak zhruba nacrtnute, a cielom vobec
> nie je viac ci menej presne meranie.
>
> Nebal by som sa pouzit slovo hracka, a nevidim v tom vobec nic zleho.

Mas pocit, ze som v svojej povodnej odpovedi nadhodil, ze v tom vidim nieco
zle? Snazil som sa byt maximalne neutralny...

> Ale neznamena to, ze nemozeme venovat urcite usilie pochopeniu toho, co to
> presne robi a preco.

Z Vasich reakcii, som mal pocit, ze sa potrebujete odbavit na tom, aka do
neba volajuca blbost to je... Ale to je tu Vasa bezna reakcia a zvykol som
si uz na nu.

A.