OT 3D tisk krytky na fotak

Raven raven na wo.cz
Pondělí Červen 30 12:47:25 CEST 2014

Nemaje (jic, me ten vejda vida venca dela problemy) co delat jsem to
dohledal. Je to jak jsem predpokladal, na zabavu.
HS 1000:224x64(1000fps)
Ale chapu, ze to muze nekdo smysluplne vyuzit.
Ovsem neni to zadna vyjimka. Poridil jsem si z druhe ruky Nikon 1 J1 na
takove to denni zvykani. Vejde se do kasy, do brasnicky u kola, palcovej
chip, i na ISO3200 foti pouzitelne, celkem me zacal bavit :-) No a tam
zvlada i 1200fps v 320x120, ale jak jsem psal, pro me to je na hrani.
To jsem spise vyuzil casosber.

S pozdravem Raven

P.S. ted jsem prikupil 18.5/1.8 a to je naprosto famosni cocka. Na plnou
diru ostre jako britva, vyfotite hnedocecha v tunelu. A vratil jsem se
do jinosskych let, s kropem 2.7 je to stara dobra padesatka a tim jsem
umel fotit... Akurat se clovek vice nabeha :-) A EOS odpociva stale dele
v brasne...