pro zajimavost - konstrukce pro amaro

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 30 11:39:53 CEST 2014

A Vy ste tu svoju konstrukciu nejako porovnavali s tou pandatronovskou, co
sa tyka citlivosti, prip. rozsahu detekovanych frekvencii.?

T.j. ci tam ten VF tranzistor vobec hra nejaku podstatnu ulohu (a ak ano,
samozrejme by bolo zaujimave vediet, ze presne aku :-) ), a aku rolu v
porovnani s tym hraju rozne parazity.

wek