OT 3D tisk krytky na fotak

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 30 09:34:57 CEST 2014

No mě by nevadilo, kdyby to vypadalo jako víčko od okurek:-)

PH

Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>

"Původní zpráva ze dne 29.6.2014 od Pavel Hudeček:

> A kolik by stál jeden takový pokus?

To netuším.

> Že bych po rozbalení obálky zkusil krytku nasadit a pak bych napsal
> mail, jak to dopadlo, případně s žádostí o větší/menší verzi:-)

To je na prd práce tohle. Sežeň někoho poblíž s 3D tiskárnou, vem ten
objektiv a přímo to tam zkoušej. Hlavně to je potřeba taky slušně
namalovat, aby to nevypadalo jako víčko na sklenici od okurek. A
nejlépe na tom objektivu vymyslet, za co krytku lépe zachytit.

Já jsem třeba teď o víkendu dělal takový úchyt na kolečka do myčky,
protože se to tam nějak mrší. Ačkoliv mám tu myčku doma a mám
pochopitelně i ty původní držáčky, udělal jsem asi 8 pokusů s různými
změnami, než jsem to vykoumal tak, aby to bylo dostatečně pevné a
fungovalo to. Pokaždé jsem to tiskl po 4 kusech a jeden tisk trval
20-35 minut plus nahřívání a chladnutí. A mezitím samozřejmě to
malování a změny."