OT - zamestnani u zahranicni firmy

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Červen 29 14:34:08 CEST 2014

Dobry den,
u s.r.o. by jste mel mit sepsanou mandatni smlouvu.
Zaroven muzete byt i zamestnancem.

Tj. Pokud vam mate jako OSVC rozumne prijmy, je vhodne mit u sro pouze
mandatni smlouvu jako jednatel, nikoliv pracovni.
Do urcite mesicni castky se z mandatni smlouvy neplati soucialni a
zdravotni.

Ohledne PL. Ja bych to resil fakturaci (jako osvc, nebo jako sro, podle
toho, co bude vyhodnejsi) je s tim mene starosti
a minimalni riziko, ze prodelate.

Co je dulezite, tak domluvit si menu, ve ktere budete obchodovat a pak mit
ucet primo v teto mene.
Automaticky prevod pres ceske banky je docela nakladna zalezitost (draze
zaplacena zkusenost).

Vsechny ostatni nalezitosti pak dat do pripadne smlouvy o dilo (automaticka
prolongace, vypovedni doba, ...).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158