pro zajimavost - konstrukce pro amaro

AZe aze na seznam.cz
Sobota Červen 28 23:56:50 CEST 2014

Kouzelný je ten blok s C4 100 uF :)
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jan Waclawek
Sent: Saturday, June 28, 2014 8:21 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: pro zajimavost - konstrukce pro amaro

> Trochu jsem si tady hrál. Viděl jsem někde naprosto šílenou konstrukci
pro detekci mobilů
> http://pandatron.cz/?650&detektor_mobilnich_telefonu
> a jak je už dobrým zvykem, dá se to samé najít na spoustě míst. Asi že
> myšlení bolí, je lepší nějakou blbost jednoduše oprásknout. Ať mi nikdo
> neříká, že vstup CMOS opreáku je zrovna optimální pro detekci signálů v
pásmu GHz ...

Nahodou som narazil na nieco podobne na
http://www.elo-web.de/elektronik-lernpakete/bausaetze/elektrosmog-detektor-selbst-bauen
schema je v pdf pod "Leseprobe" - rovno z anteny je diodovy detektor s
prachsprostymi 1N4148 a sup ho do zosilnovaca s LM324. Z tohoto tiez nic nie
je urcene pre GHz, ale kedze to predavaju ako kit v rozvinutom kapitalizme
za nie uplne zanedbatelne peniaze, predpokladam, ze to fungovat bude -
rovnako ako sa na podobny ucel da pouzit aj bezne suntove AM radio.

Kedze nejde o merak, akosi nenachadzam dovod, preco by som mal k takejto
veci mat na vstupe VF zosilnovac, ale na druhej strane ja som len sprosty
programator, ze, takze si to rad necham vysvetlit veci znalymi kolegami.

Dakujem,

wek