pro zajimavost - konstrukce pro amaro

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Červen 28 20:21:51 CEST 2014

> Trochu jsem si tady hrál. Viděl jsem někde naprosto šílenou konstrukci
pro detekci mobilů
> http://pandatron.cz/?650&detektor_mobilnich_telefonu
> a jak je už dobrým zvykem, dá se to samé najít na spoustě míst. Asi že
> myšlení bolí, je lepší nějakou blbost jednoduše oprásknout. Ať mi nikdo
> neříká, že vstup CMOS opreáku je zrovna optimální pro detekci signálů v
pásmu GHz ...

Nahodou som narazil na nieco podobne na
http://www.elo-web.de/elektronik-lernpakete/bausaetze/elektrosmog-detektor-selbst-bauen
schema je v pdf pod "Leseprobe" - rovno z anteny je diodovy detektor s prachsprostymi 1N4148 a sup ho do zosilnovaca s LM324. Z tohoto tiez nic nie je urcene pre GHz, ale kedze to predavaju ako kit v rozvinutom kapitalizme za nie uplne zanedbatelne peniaze, predpokladam, ze to fungovat bude - rovnako ako sa na podobny ucel da pouzit aj bezne suntove AM radio.

Kedze nejde o merak, akosi nenachadzam dovod, preco by som mal k takejto veci mat na vstupe VF zosilnovac, ale na druhej strane ja som len sprosty programator, ze, takze si to rad necham vysvetlit veci znalymi kolegami.

Dakujem,

wek