OT: prosba - konverze do DXF

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Červen 28 19:47:25 CEST 2014

Exportoval jsem to z inkscape 0.48.

Je to profil trochu opuchlejšího křídla, na finální rozměr si to roztáhnou
už tam, taky jsem to nenamaloval ve správné velikosti, ale jak mi to vyšlo.

Díky moc, Jarda

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

Původní zpráva ze dne 28.6.2014 od Jaroslav Lukesh:

> pro vyřezání laserem bych potřeboval převést soubor v příloze -
> potřebuji ho uložit jako výkres ve formátu dxf AutoCad 2010 ASCII.
> Já ho takhle dostanu z inkscape (obdoba Corelu na linuxu), inkscape
> ho bez problémů otevře.

Převedl jsem ti to z SVG do DXF pro AutoCAD 2010, které nemá uřezaný
konec a funguje, ale nejsem si jistý, jestli to bude stejné rozměrově,
takže je potřeba si to pak ověřit. Tady to máš:

http://download.clexpert.cz/profil.zip

Uvnitř jsou dva soubory DXF, jeden v bodech, druhý v milimetrech. Ale
fakt si ověř tu velikost, ať se pak nedivíš, co ti vyřezali...