OT: prosba - konverze do DXF

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Červen 28 15:18:17 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 28.6.2014 od Jaroslav Lukesh:

> pro vyřezání laserem bych potřeboval převést soubor v příloze -
> potřebuji ho uložit jako výkres ve formátu dxf AutoCad 2010 ASCII.
> Já ho takhle dostanu z inkscape (obdoba Corelu na linuxu), inkscape
> ho bez problémů otevře.

Já ten DXF taky neotevřu svým CADem. On je opravdu nějaký poškozený.
Takhle třeba končí mé jiné DXF soubory, které vytvořím:

RTVSPropertyOp27
 70
     1
  0
ENDSEC
  0
EOF

A ten tvůj tam tohle nemá, on prostě končí:

263.970881
 30
0.0
 10

Takže tam nemáš buď celý nějaký kus nebo prostě konec.

Co má být v tom souboru? Když otevřu SVG, je to nějaký tvar hodně
protáhlé kapky na ležato nebo jako profil křídla. Má to tak být?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem