keramicky rezonator u STM32

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Červen 27 17:00:37 CEST 2014

Ten zmiňovaný STM32F051 to dělá stejně. Ty 3 bity se dají změnit na
jediný (ONEBIT=1), což zvětší toleranci vůči změně baudrate z 3.75% na
4.375% při formátu 8N1, OVER8=0, tedy 16 vzorků na bit. Předpokládá to
nezašuměnou linku. To jsem zkoušel, opravdu je pak port zřetelně méně
fajnový. Ono to má i jakousi detekci baudrate, ale jak to funguje jsem
nezkoušel. Ten UART je hodně konfigurovatelný, skoro až nezdravě.

Mrazík