keramicky rezonator u STM32

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Červen 27 14:02:03 CEST 2014

Z datasheetu plyne, že by se HSI nemělo dostat z tolerance +/- 5% v
celém teplotním rozsahu. Jde o to, zda je těch 5% dost na to, aby UART
bezpečně komunikoval. Je to tak na hraně, takže to chce spíš nějakou
zkušenost z praxe. Moje zkušenost je taková, že by to šlo. Ale i tak se
může stát, že jeden z X kusů bude dělat problémy. Pokud to X budou
řádově tisíce, příp. více, nechal bych to být, protože v tomto řádu se
problémy určitě objeví i jinde. Ale zase - v dnešní době můžete narazit
na nějakou byť jen trochu mimotolerantní sérii procesorů a máte problém.
Prodejce vám dokáže, že to provozujete na hraně možností a je
vymalováno. Ono fakt docela záleží na tom k čemu to tazatel chce použít,
tedy znát další souvislosti a na základě nich se rozhodnout.

Mrazík