Spínaný zdroj proudu

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Čtvrtek Červen 26 21:23:12 CEST 2014

Na škole jsem v rámci jednoho projektu postavil zdroj pro dvě bílé
LEDky. Byl tam SG3524 (obdoba řídícího obvodu z většiny PC zdrojů) se
snímacím odporem proudu a operákem LM354 ve zpětné vazbě. Výstup byl
přes tranzistor, takže proud to dalo v pohodě. Proud to umělo nastavovat
celkem pěkně a i to bylo stabilní.

První verze měla místo toho obvod MC34063 a to byla tragédie.

Mohu poslat nějaké materiály, pokud by byl zájem.

Ondřej