Re: Spínaný zdroj proudu

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Červen 26 09:48:41 CEST 2014

Použil jsem starou strunu od kytary, jen má dost malý odpor, takže
2A zdroj už na to nestačí (neměl jsem po ruce nic silnějšího), muselo
se občas čekat na nahřátí. Vzhledem k tomu že šlo o vyřezávání
složitějších tvarů to moc nevadilo, nahřátý drát při zastavení
vytavoval komůrku.
Drát cca 15cm, uchycení do čokolády.

Tomáš