Spínaný zdroj proudu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Červen 26 09:28:13 CEST 2014

Jak dlouhý drát?
Pro drát asi 55cm (deska na plocho) byl výkon 30W tak na hranici únosnosti.
pro 40cm to bylo tak akorát.

Používal jsem zdroj napětí nebo klasické trafo a krokosvorky na spojení vodiče s řezacím drátem (požadovaná doba realizace
byla v minulosti :-), a nařezat polystyren na barák se s tím nechalo, ač to nebylo ideální. Drát je třeba pořádně
nažhavit, aby nedělal vlnky. Drát co mi zrovna přišlo pod ruku (odporový). Info od letadýlkových modelářů je, že dobré
výsledky jsou drátem, který se používá v řezačkách/kráječkách na knedlíky/vejce. Nevyzkoušeno, důvod pominul.

ced