Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červen 25 22:30:31 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 25.6.2014 od Kuba Jan:

> To může napsat jenom někdo, kdo netuší co je za tím práce a času. A
> samozřejmě zadarmo :-)

Jasně, ale zase třeba když to někoho nezajímá, může se na to dívat
úplně jinak. Snad tady moc takových lidí není :-)

> Já bych rád nějaké video přímo z tisku. Viděl jsem sice něco na
> youtube, ale nikde nebyl třeba zpomalený záběr tisku.

Mám samozřejmě záběry z tisku, hodiny a hodiny. I tak v detailu, kde
je vidět ten tok materiálu. Akorát to video bude asi nudné. Zkusím
něco sestříhat, nějaký kompromis, nějaké zajímavé záběry.

> Nebo nepovedený tisk třeba díky špatnému nastavení dávkování,
> rychlosti atd....

Jejej, to se stane leccos :-) Nevím, jestli mám něco natočeného,
proberu se hromadou záběrů nebo něco natočím.

> To by se mi líbilo vidět. Spousty kamer, foťáků umí natáčet i mnohem
> víc snímků/sec. pak to přehrávat standardně musí být pastva pro oči.

Ono to ani nemusí být zpomalené, ty detaily jsou vidět krásně.

> A detail jak to leze z tiskárny, jak to vrství matroš, jak se to
> valí vedle, nebo naopak jak to přesně sedí na předchozí vrstvě
> atd... Píšu to spíš jako námět na to co mě zajímá.

Dobře, díky za námět, připravím nějaké záběry. Docela efektní je také
přemosťování - a to ať už takové, kdy se daří krásně, nebo takové, kdy
se to nepovede a hrne se to všude možně :-)

Mimochodem, onehdá jsem tiskl něco hotového staženého. Tisk probíhal
2,5 hodiny a poté (ještě nedokončené) se tisk zastavil a na displeji
se objevil nápis WAITING FOR USER nebo tak nějak. Jakmile jsem stiskl
tlačítko jako potvrzení, tryska, která byla nad výrobkem, se začala
pohyboval směrem dolů a zapíchla se hluboko do něj. Pustil jsem tisk
znovu od začátku a udělalo to úplně totéž. Tak to bylo velmi efektní,
to by se ti líbilo. Mně tedy moc ne, protože tohle nasere, když to
udělá po takové době :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem