Re: Neuvěřitelná porucha síťové karty počítače

Martin Persich persich na transcon.cz
Středa Červen 25 19:24:47 CEST 2014

Pamatuji, že kolega měl nějaký problém s notebookem a docking station. Ta
také vysílala sama od sebe (i při vypnutém NB) nějaké pakety na úplně
"náhodné" IP adrese, která samozřejmě na síti s něčím kolidovala. To jsou
opravdu chuťovky to najít  ...
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 25, 2014 7:10 PM
Subject: Re: Neuvěřitelná porucha síťové karty počítače

Zdravím,
  nezbývá než opět poděkovat za vysvětlení, rád se poučím :-).
  Samozřejmě o Gratuitious ARP vím, i k čemu se používá, ale nikdy jsem
nepátral tak hluboko, jak je realizován, abych zjistil, že je to právě
takovýto výkřik s dotazem sama na sebe. Takže už se mi spojilo 1+1 a
je to jasné. Tedy skutečně na té kartě nejspíše běží špatně nakonfigurované
AMT, které vytrubuje do světa chybnou IP adresu a chudák OS s tím nic
nedokáže... A nejhorší je, že to dělá i ve vypnutém stavu.
  Zdraví Pavel