Re: Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Červen 25 19:21:20 CEST 2014

Když už je tu tato debata, tak se zeptám na věc která mi vrtá hlavou. Když vidím výtisky z 3D tiskáren tak vypadají buď až podezřele pěkně nebo naopak mají velmi hrubou strukturu - je na nich velmi hrubě srukturovaný povrch po jednotlivých vrstvách. Viz např. sovičky od pana Zahradníka. Neumím si představit že bych takovou technologií tiskl třeba ozubená kola a podobné jemné věci. Přesto je ale web plný tištěných ozubených kol a podobných jemných mechanických věcí - viz např. stojánek na vrtáky pana Zahradníka kde ta povrchová struktura tolik vidět není. Čím je to způsobené ? lze povrch ovlivnit nějakým nastavením - napadá mě třeba  rychlost tisku a pod. ? Docela by se mi 3D tiskárna líbila a cena těch Rebelů od pana Zahradníka se mi líbí. Ovšem rád bych věděl jaké jsou reálné výsledky. Videa od p. Zahradníka s potěšením sleduji, ale bohužel jsem se z nich zatím nic podstatného nedozvěděl. Ta
 kže to třeba můžete brát jako námět na příští video :-) Nebo sérii detailních fotografií na kterých by byly vidět vytištěné výrobky abychom získali představu co je a není možné dostupnou 3D technologií vytisknout.

    Martin.