keramicky rezonator u STM32

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Červen 25 09:46:33 CEST 2014

V nejakom DS k RC oscilatoru som cital,
ze vyrobca na stabilizaciu pouziva mikroprocesor
a mapu korekcii pre rozne teploty.
Mozno sa take nieco pouziva aj tu

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Wednesday, June 25, 2014 7:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: keramicky rezonator u STM32

USART mi na tomto procesoru s interním oscilátorem bez problémů fungoval při teplotách čipu od -10 do +60 st.C. Testovány asi 4 kusy, víc jsem neměl náladu. Jak ujíždí rychlost jsem neměřil, prostě to fungovalo. Asi už se naučili dělat ten interní oscilátor docela stabilní, v novějších řadách ho STM používá i pro USB, kde je požadavek na stabilitu ještě o něco vyšší.

Mrazík