OT: Dvě voip čísla

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Středa Červen 25 09:13:58 CEST 2014

Mám doma VoIp bránu 	SPA-2102 a na ní nastaveny dvě telefoní čísla od
různých operátorů (802.cz+odorik.cz).

Momentálně každé číslo zvoní na jiném telefonu. Dá se nějakým způsobem
tyto dvě čísla přijímat na jeden telefon a nejlépe možnost volby volání i
které číslo použít. Operátoři nemají mezi sebou zdarma volání takže nelze
použít přesměrování hovorů (nechce se mě platit za spojení). Jedno z
řešení mě napadá jedině použít jako spojku 	SPA-3102 který má 1xVoIp +
1xanalog, ale zdá se mě toto řešení jako trochu komplikované.

JL
--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/