RE: VOIP to ISDN převodník

Jan Kral kral na fortech.cz
Úterý Červen 24 22:51:43 CEST 2014

Zdravim,

jak uz zminovali ostatni, tak prevodniky ISDN/VOIP jsou obecne docela dost drahe, mozna by ale stalo za to zkusit poridit voipovy gigaset s jednou ruckou a k nemu zkusit naparovat rucky od stavajiciho ISDN zarizeni, tohle jsem sice nezkousel, ale vim, ze rucky od analogoveho gagisetu se k voipovemu pripojit daji a maji pak novejsi funkcionalitu.

S pozdravem JK

Zdravím konferenci,

nemáte někdo vyzkoušený nějaký převodník z VOIP na ISDN. Zákazník má koupený ISDN telefon Siemens, Gigaset DX600aISDN + 3 ručky (celkem 4 čísla) a teď to chce portovat na VOIP s tím, že by ten telefon rád využil (nechal).

Existuje nějaké spolehlivé řešení, které by bylo levnější než nákup Siemens Gigaset DX800A, který je v podstatě VOIP verzí toho co tam mají? Mám představu o krabičce která má na jedné straně ethernet a na druhé simuluje ISDN.

Vím že jsou převodníky Patton, ale to je dražší než koupit ten nový telefon.

Díky,

Honza Půhoný