pokračování s O2

Úterý Červen 24 22:12:45 CEST 2014

Za 3 dny mi konci uvazek u O2, musel jsem to vykomunikovat jinak by ho
prodlouzili automaticky - ale bez zavazku jsou tak ujete ceny, ze hned
pozadam o preneseni cisla na mobil-cz, ktery mam ted na tabletu a diky
dobijeni kvuli internetu se mi tam hromadi kredit uz pres 1000Kc a
volani je tak levne, ze se mi ho nedari srazit ;-)