Re: pokračování s O2

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Červen 24 22:09:09 CEST 2014

V podobném případě s ČEZ jsem uspěl, až když jsem začal posílat doporučené
dopisy na doručenku na adresu jejich ředitelství, co mají v obchodním
rejstříku. Po třech dopisech mi zavolaj jejich právník, omluvil se a
všechno dali do pořádku.
Veškerá půlroční komunikace telefonem nebo Emailem byla naprosto k ničemu.
Zkuste to.