keramicky rezonator u STM32

Úterý Červen 24 21:58:31 CEST 2014

Trivyvodove keramicke rezonatory jiz vetsinou maji vestavene C a ten treti
vystup je prave spolecna zem vestavenych C, tedy alespon pokud vim.
Jaky C k danemu rezovatoru patri se dozvite v datasheetu, ale obecne do
20MHz to nejcasteji byva 22 nebo 30pF.
Viz treba
http://www.jlelektronik.sk/produkty-databaza/4.Pas%EDvne%20S%FA%E8iastky/keramicke_rezonatory.pdf

Osobne jsem u cinana nakoupil SMD 5032 8MHz za mene nez 3Kc/ks na ebay i
spoctovnym najdete kolem 5Kc/ks pri odberu 10ks.