keramicky rezonator u STM32

Úterý Červen 24 21:06:24 CEST 2014

Jeste jsem to nezkousel, pro hromadny vyskyt procesoru na desce zvazuju
pouziti subj. kvuli cene - nikde ale nemuzu najit kucharku a jeste jsem
to nepouzival. Proti krystalu je rozdil jen v tom, ze se daji jine (jake
pro 8MHz) kondenzatory z obou koncu na zem a stredni ploska rezonatoru
se taky uzemni? Presnost 1% pro UART staci, internim RC oscilatorem si
tak jisty nejsem, nebo ma nekdo overeno, ze to s pouzitim kalibracni
hodnoty a za normalnich teplot je pro UART pouzitelne? Predpokladam
STM32F051xxx

---