Podezřelý prodej přes PayPal?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červen 24 16:02:02 CEST 2014

Dobrý den,

Dobře, ale PayPal má např. na eBay nějakou ochranu kupujících. Když
napíšu po 40ti dnech, že mi zboží nedošlo, a prodejce to odmítá řešit,
tak mi vrátí peníze PayPal. Myslel jsem, že to vrátí ze svého,a potom to
nějak vymáhá po prodejci? Nebo je to tak, že po zaplacení ty peníze na
55 dní zablokuje, a vyplatí je prodejci až po této době, pokud si
kupující nestěžuje, že zboží nedostal? Já jsem tam nikdy neprodával, tak
nevím, jak to funguje.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip