RE: koax - dvoudrát - koax

Úterý Červen 24 15:04:19 CEST 2014

Já bych tu hru zkusil vrátit zpět do kolejí... ;-)
Když pro přenos videa (1V/75Ohm) použiju převodník (symetrizátor) z transformátorů co jsou v síťových kartách, jak to bude s dolní oblastí spektra ? Je mi jasné, že SS složku nepřenesu (obraz bude jasově plavat) ale bude to ke koukání ? Zatím nemám HW abych to vyzkoušel, soused tu kameru chce koupit teprve až to bude mít ověřeno, že to funguje.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Vancl
Sent: Monday, June 23, 2014 11:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: koax - dvoudrát - koax

Dne 23. června 2014 19:23 Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com> napsal(a):
> No ja to napsal blbe, myslel jsem ze to neprojde jako VF signal. Tak
> jak to popisujete tak tlacite UTP-ckem data ne vf signal TV.
> Takze spis IP-TV :-)

Ne psal, jste to dobre. Opravdu jsem chtel tahat primo TV signal po UTP.
IP-TV jsem uvadel jako alternativni moznost. A pokud ma clovek doma vice pocitacu/notebooku/tabletu/mobilu/..., na kterych chce soucasne koukat na televizi, je to i vyhodne. Naopak pokud jde privod anteny pouze k jedne televizi, je lepsi koupit klasicky koaxial.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com