pokračování s O2

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Červen 24 12:14:51 CEST 2014

My rámcovku máme, ale jsme trochu významnější zákazník a tak v
komunikaci problém (už) není.

Výpověď jim pošlete poštou na dodejku. Na každou službu (HTS, ISDN, IP
Connect, ...) existuje sólo formulář, výpověď rámcové smlouvy můžete
udělat formou normálního obchodního dopisu.

JMN