RE: pokračování s O2

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Červen 24 11:57:10 CEST 2014


Ta rámcová smlouva vyprší až v listopadu. Takže mám čas. Na netu jsem četl,
že s tou autoprolongací dělají podvody, a chtěl jsem aby se něco udělalo s
cenami. 

 

Takže jsem si to pro jistotu začal zjišťovat co a jak. Mohu prohlásit, že je
to 100% podvod na zákazníka. Prostě nejsem ta ovce co jde v proudu. Řeknete
si, že o nic nejde, tak to vypovím. Zde je ovšem jedno malé ALE.

 

Obchodní zástupce tvrdí, že to mám zaslat na firmy na o2.com., telefonicko O2
tvrdí, že to není pravda, že se to musí zaslat na Za Brumlovkou 858/20, 140
00 Praha. Žádný formulář prý na to není. O2 má formulář na každý prd. A na
tohle né. Nerad bych v listopadu zjistil, že jsem to nevypověděl podle
jejich regulí.

 

Má tady v konf. Někdo rámcovou smlouvu s O2?

Míra

 

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Tuesday, June 24, 2014 11:18 AM
To: HW-news
Subject: RE: pokračování s O2

 

Nesledoval jsem thread prilis, ale pozor na to, v ceskem pravnim systemu
(zejmena od ucinnosti noveho obcanskeho zakoniku) se smlouva da udelat az
nechutne snadno a ZADNY podpis neni absolutne potreba. 

Funguje to zjednodusene receno presne, jako kdyz si kupujete rohliky v
samosce. 

Nandate si je do kosiku, a pokud mate hlad, do jednoho se jeste v samosce
zakousnete, a nikdo nepredpoklada, ze byste ho pak nechtel zaplatit. 

Stejne tak s ruznymi smlouvami. Pokud explicitne nereknete, ze neco nechcete
a zacnete to pouzivat (proste se napriklad preklopi rok, a vy explicitne
nereknete, ze si neprejete prolongovat), tak jste prave "kousnul do rohliku
prolongace" a automaticky jste tak potvrdil, ze ji chcete. 

 

Je to silene a je treba si natrenovat formulky. Napriklad me kdyz zavola
nejaky marketing, tak rozhovor probiha nejak takto:

 

"Dobry den, chtela bych Vam nabidnout ..., mel byste na me chvilicku cas?"

"Ano jiste, jen me dovolte, abych vas dopredu upozornil, ze odmitam veskere
nabidky, ktere mi pripadne budou behem tohoto hovoru ucineny. Tak povidejte,
co potrebujete?"

"Aha, tak v tom pripade je nas hovor bezpredmetny. Dekuji, nashledanou."

 

Jakub Serych

 

     

 

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav
Draxal
Sent: Tuesday, June 24, 2014 10:59 AM
To: 'HW-news'
Subject: pokračování s O2

 

Dobrý den,

Tak pokračování.

 

Na O2 pointu mi 2x na sobě nezávisle sdělili, že ta autoprolongace není a že
je to chyba u nich v systému a dneska jsem si to telefonicky ověřoval a
ejhle, autoprolongace běží. Takže nevím co s tím. Mám sice smlouvu, kde
kolonka autoprolongace není zaškrtnutá, ale oni prý mají se zaškrtnutím. Asi
někoho budu muset zastřelit, nebo co. To je děsná verbež. Ano jsem
neskutečně NASRANEJ, není odvolání dovolání.

Míra

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20140624/4df01fb5/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list