mierne OT: kam na opticke komponenty?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červen 24 11:11:13 CEST 2014

Skusim sa pohrabat u dodvatelov skolskych pomocok, hoci som ich vela
nenasiel a ich weby vyzeraju "divno", ako keby ani sami nevedeli co
predavaju alebo sa im nechcelo predavat. IMHO to pekne ladi s duchom
nasho skolstva.

Ak to zlyha, skusim na to ist cez nejake osobne ponuky, ktore sa tu nasli.

Pri tejto prilezitosti som si uvedomil, ze hobby elektronika je na tom
super s dodavatelmi. Od GM cez TME az po Mouser/Farnell/Digikey si
clovek moze objednat takmer cokolvek, s dokumentaciou, sirokym
spektrom cenovych a kvalitativnych moznosti. Mnohe ine odvetvia na tom
nie su takto dobre. Trebars v praci sa castokrat zasekneme na nejakej
trivialite, trebars na zhanani pruzinky, ktoru nakoniec treba dat
navinut na zakazku. Naproti tomu blbych odporov maju u Mousera 330
tisic typov v beznej katalogovej ponuke.

Dňa 23. júna 2014 13:00, Marek Peca <marek na duch.cz> napísal/a: