Re: koax - dvoudrát - koax

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Červen 23 23:09:37 CEST 2014

Dne 23. června 2014 19:23 Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com> napsal(a):
> No ja to napsal blbe, myslel jsem ze to neprojde jako VF signal. Tak jak to
> popisujete tak tlacite UTP-ckem data ne vf signal TV.
> Takze spis IP-TV :-)

Ne psal, jste to dobre. Opravdu jsem chtel tahat primo TV signal po UTP.
IP-TV jsem uvadel jako alternativni moznost. A pokud ma clovek doma
vice pocitacu/notebooku/tabletu/mobilu/..., na kterych chce soucasne
koukat na televizi, je to i vyhodne. Naopak pokud jde privod anteny
pouze k jedne televizi, je lepsi koupit klasicky koaxial.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com