koax - dvoudrát - koax

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 23 18:09:08 CEST 2014

Dne 23.6.2014 0:38, Martin Vancl napsal(a):
> Tak to me za nasledujici dotaz mozna nekdo zabije :-)
No pokud se tam pouziji ty baluny, funguje to dobre a nevyzaruje to.
Pokud se pouzije jeden drat jako zem a druhy signalovy - videosignal,
pak to rusi, jak jsem psal.

Dalo se to najit pomerne jednoduse, kontaktoval jsem spravce baraku a
ten dodavatele "videofonů".

Sami volali, doplnili baluny a je klid.  Ted resim asi rok menice k
vytahum. Proti tomu je videosignal na UTP sranda :-)

Jinak televize zkrze UTP neprojde. Možná tak 1TV pásmo a šmytec.
Ale jsou udělátka za příslušný peníze, kde to UTP pro rozvod použít jde.