pro zajimavost - konstrukce pro amaro

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Červen 23 16:39:24 CEST 2014

Anebo je to absolutní kravina která náhodou nějak funguje :-). Autor sice netušil že takový OZ umí maximálně pár MHz (a že by měl signál nějak detekovat) ale signál se mu detekuje na ochranných diodách na vstupu takže to "cosi dělá". Pak už jen metodou pokus omyl nalezl "ten správný" kondenzátor a obalil to vědecky znějící omáčkou aby vypadal chytře :-)). Já jsem kdysi dokázal totálně zazdít OZ v NF zesilovači výkonem cca 30W na vzdálenost 50m :-). Tak proč by toto nemohlo stejnou vlastnost "využít" k užitečné funkci ?

Spíš mě překvapuje že takováto blbost mohla projít na serveru jako je Pandatron, kde bych očekával že si to někdo alespoň přečte než to vystaví...

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Monday, June 23, 2014 4:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: pro zajimavost - konstrukce pro amaro

ono je to cele divne. Kapacitny delic C1+C2 22pF zablokovany 100uF
kondenzatorom C4. Potom "Kondenzátor C3 zapojený na invertujícím vstupu
by měl být klasický diskový s vývody o délce asi 18mm a s roztečí 7,5mm.
Kondenzátor tak tvoří anténu pro magnetickou složku signálu pro
kmitočtové pásmo v řádu jednotek GHz, na kterém právě běžné mobilní
telefony pracují."

To zapojenie bud navrhoval absolutny genius, ktory dokonale vyuzil
vsetky parazitne vlastnosti pouzitych suciastok, alebo je to absolutna
kravina (co by podporovala uvaha o kondenzatore ako antenou pre
magneticku zlozku pola) :-)

b.