pro zajimavost - konstrukce pro amaro

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Červen 23 16:11:02 CEST 2014

ono je to cele divne. Kapacitny delic C1+C2 22pF zablokovany 100uF
kondenzatorom C4. Potom "Kondenzátor C3 zapojený na invertujícím vstupu
by měl být klasický diskový s vývody o délce asi 18mm a s roztečí 7,5mm.
Kondenzátor tak tvoří anténu pro magnetickou složku signálu pro
kmitočtové pásmo v řádu jednotek GHz, na kterém právě běžné mobilní
telefony pracují."

To zapojenie bud navrhoval absolutny genius, ktory dokonale vyuzil
vsetky parazitne vlastnosti pouzitych suciastok, alebo je to absolutna
kravina (co by podporovala uvaha o kondenzatore ako antenou pre
magneticku zlozku pola) :-)

b.