mierne OT: kam na opticke komponenty?

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Červen 23 13:00:25 CEST 2014

Levna sada cocek je pro zkusebni obruby dioptickych bryli.
Nejlevnejsi holograficke mrizky jsou od RainbowSymphony v metrazi, od nich
to bere EdmundOptics.

Hromadku kvalitnich i mizernych cocek mam, asi bych i neco pustil, vymenou
za nejake jine zajimave opticke komponenty. S optikou si rekreacne hraju
taky:
http://rtime.felk.cvut.cz/~pecam1/intf3/

ZdraviM.