mierne OT: kam na opticke komponenty?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Červen 23 10:23:12 CEST 2014

Ak by si nenasiel, da sa kupit detsky dalekohlad
a pouzit z neho sosovky. Kedysi davno som za tymto
ucelom kupil hvezdarsky dalekohlad "Astrokabinet"
za nejakych 150Kcs. Sosovky budu urcite plastove
ale ak to nevadi...

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Monday, June 23, 2014 9:56 AM
To: HW-news
Subject: mierne OT: kam na opticke komponenty?

Pani,
potreboval by som zopar kuskov spojnych malych (priemer cca 1-2cm) sosoviek s roznymi ohniskovymi vzdialenostami, mozno by som upotrebil aj nejake male parabolicke zrkadlo.

Kde sa daju take veci kupit? Idealne nieco miestne resp. s lacnou dopravou.
Google ma zasypava vysledkami tykajucimi sa kontaktnych sosoviek, okuliarov a optickeho internetu; edmund optics je prilis velka "fajnovost" s cenami trochu vyssimi nez by sa mi pacilo a bezne trafiky to nemaju.