Proč naměřím blbosti? - nevhodné měřáky

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Červen 23 09:25:51 CEST 2014

Tak to opravdu bylo použitím nevhodných měřáků. Sice nevím, proč se to
projevuje zrovna takto (i ten analogový Vmetr to dělá), ale když jste mi
nepřímo potvrdili, že nedělám hloupost typu "měření proudu v zásuvce",
tak jsem připojil osciloskop. Ten už ukázal očekávatelný průběh (s
hezkým dokmitáváním) i hodnoty napětí.

Díky
P.