exponovani PCB - vlnova delka svetla?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červen 22 21:15:53 CEST 2014

 22.6.2014, 21:04:48

Neni Hg vybojka jako Hg vybojka. Pokud pouzivate beznou vysokotlakou z
kandelabru, tak tam je spektrum s mnoha vrcholy, dokonce i ve
viditelne oblasti.
napr: http://zeiss-campus.magnet.fsu.edu/articles/lightsources/mercuryarc.html
A s tou nepropustnosti skla, pro blizke U,V to taky nebude az tak zhave.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz