exponovani PCB - vlnova delka svetla?

Neděle Červen 22 20:31:34 CEST 2014

Hezký večer,

	osobně používám jako zdroj na svícení 150W halogenku v reflektoru.
Svítí se cca 10 minut a hotovo. Rtuťová výbojka je tak nastejno, protože
se nejprve musí rozpálit a navíc ji časté startování rozhodně nedělá dobře.

	Používat LEDky mi připadá jako nedobré. Buď musí být jedna hodně silná
a nebo to bude plošný zdroj se všemi nectnostmi, které takový zdroj má.

Saša Svobodová