Čím přilepit papírový štítek na plastovou krabičku

Neděle Červen 22 14:26:06 CEST 2014

Dobrý den,

     dovolím si nedělní klid narušit dotazem z oblasti spíše chemické.
Mám tu jednu originální pásku ale z krabičky se již téměř odloupl štítek
s popisem. A teďka řeším, jak štítek zase přilepit zpět. Pochopitelně
mohu vzít izolepu a bude to asi na vždy, ale nepřipadá mi to jako úplně
ideální řešení.

     Napadá někoho, jak to udělat nějak elegantně? Papír je starý,
štítek s (c) říká, že z roku 1987.

     Stejný problém často řeším u různých přístrojů, proto mi dotaz
nepřipadá jako OT.

     Saša Svobodová